Sep 8, 2006

supertips 1

Den perfekte 1:1-strategien?

Personlig avsender, overraskende men samtidig utrolig relevant innhold (ekstrem en-til-en), emosjonell kommunikasjon som bygger relasjon, er salgsutløsende - gjenkjøp OG mersalg, er både rekrutterende og utviklende av eksisterende kunder, skaper fanatiske ambassadører, er kanalintegrert, med ekstrem branding og 100% respons.

Garanti: Alltid 2 fornøyde kunder.

Er alt dette mulig?
Jepp.

”Glassogram fungerar snabbt och enkelt som en gåva, ett tack, en hälsning eller en vinst. Den glada mottagaren av Glassogrammet kan byta in det mot en valfri GB glass, strut eller pinne. Oavsett pris. I vilken som helst av Pressbyråns alla butiker.”

A vil overraske B.
A kjøper Glassogram og porto.
A kjøper kanskje noe mer - til seg selv.
A sender til B.
A synes A er snill.
B blir kjempe-happy.
B går til pressbyrån.
B velger den is han/hun vil ha.
B kjøper kanskje noe mer - til seg selv.
B kjøper kanskje et Glassogram til A...

Lurer på hvem som fant på dette...