Fikk en e-post i dag. Jeg er utvalgt:
"Reklame, ja takk.
Nå har vi økt vår base over adresser til privatpersoner fra 1,7 til hele 3,1 millioner.
Det betyr selvsagt ikke at du skal sende DM’er til dem alle i hytt og vær. Men det betyr at du får større mulighet enn noensinne til å gjøre presise uttrekk over nettopp dem du vil nå frem til. Slik vi nå har gjort med denne mailen vi sender til deg og en liten håndfull andre.
Med en så omfattende database blir det enklere for deg å identifisere og utvikle lønnsomme kunder - samt at de segmentene som er av interesse for deg blir enda større.
Nå vil vi gjerne at du selv får oppleve mulighetene ved vår nye database! Vi tar kontakt med deg i løpet av noen dager, med et meget godt tilbud på adresser!
Vil du gjerne ha tilbudet allerede nå? Ring xxxxxxx eller send en e-post til xxxxx i dag!"
"...et meget godt tilbud på adresser!" Her og nå! Trodde man kjøpte adresser når der var et behov. Ikke for å lagre i en skuff. Just in case liksom.
Minner meg om når man kjøpte "en påse blandat smågodis" - kan jeg få salt og surt for 10 kr....
Og en hubbabubba.
Kanskje 20 adresser til kvinner 25-35...? Diskrete. Oslo.
Just in case...
No comments:
Post a Comment