Sep 4, 2006

fra lav- til høyinteresse

Noen annen som også tror at strømselskapene kommer å trenge hjelp med både omdømme og kundeutvikling/retention i tiden som kommer?

Strøm er jo et ekstremt lavinteresseprodukt ("Två hål i väggen..."). Men - strømPRISEN er av høyinteresse.
Så hvorfor tar ikke mitt strømselskap kontakt med meg for å f eks anbefale å bytte til fastpris 1 år (eller mer, hvis de er lure). Hvis jeg skjønner saken riktig er det nå man burde komme med et tilbud om å binde prisen.
Ikke sant?

Eller - enda bedre; ta kontakt med meg og spør meg - snakk med meg om min situasjon og hva dere kan gjøre for at jeg skal møte vinteren med et minmum av bekymring. Risikoen for å få misformøyde kunder har vel aldri vært større. Og risikoen for at en misfornøyd kunde bytter til et annet selskap er nok større enn om man er fornøyd.
Så frem med den genuine kundeinteressen. Det er nå vi trenger den. Og dere trenger vår lojalitet.
Mer en noensinne.
The power of cooperation.

No comments: