May 31, 2007

my mood 13.09 pm

Jag har två kalendrar på mitt rum; Pondus och Rocky. Som båda två presenterar två serier per månad - en söndagssida och en vanlig seriestripp.
Under alla text från maj månads söndagssidor.
Dagens experiment: Vilken behöver bilder? Vilken är bara talking heads?

Pondus:
"Dunk!
Åjaada!
Det holder med trøyen Stig-Inge!
Glemte meg!
Gult for trøye! Rødt for resten! Dette har vi snakket om!"

Rocky:
"Jag skulle aldrig vilja bo i USA! Amerikaner är trevliga, men det är så ytligt! De ler och pratar med alla, men hur mycket djup är det bakom?
Nä, tacka vet jag Sverige där vi är skitsura och otrevliga mot alla vi inte känt sedan födseln, det är djupt så det stänker om det!"

Om du är i närheten av mitt kontor - come in and watch the pictures.

Funny Little Frog: Belle & Sebastian
(Kul titel, inte spännande text, så inget citat.)

No comments: