May 21, 2007

kitchen sink crm

Vi har precis köpt ett kök. Stor investering.

Tänkte då på hur HTH ser på kunderna. Är du kund bara när du beställer och får det monterat? Eller?
Vad gör HTH? Hur ser de på kundrelationen?

Nöjer man sig med att vi förhoppningsvis ska bli goda ambassadörer och få andra att köpa HTH? Eller har man ett kundprogram för "ettermarked" (som det heter på norska när vi pratar bil)? Ser med spänning fram mot det som kommer nu.

Kanske jag får ett svarkort med frågor som handlar om hur nöjd jag är med köp, service, leverans osv.
Kanske kommer det kontinuerliga tips om vad jag bör göra för att hålla köket i tipptopp form.
Kanske får jag en invitation till något kul och relevant.
Kankse får jag ingenting alls.

Stay tuned....

1 comment:

Gisle Bakkalia said...

De har sikkert oppskriften på god kundebehandling...