Oct 4, 2006

meta

NYHETSBREV FRÅN MODERNISTA:

"Jag är så jävla trött på bloggar, inget personligt mot någon (förutom yeoldebloggin, förstås), men jag orkar inte med alla personliga vendettor i kommentatorssystemen. När folk jag hatar börjar hata varandra vet jag ju inte ens vem av er jag ska hata längre! Och visst kan det vara charmigt att läsa amatörer som debatterar litteratur, film, tv och politik, på samma sätt som det är charmigt att se en 5-åring servera rostat bröd med en attityd som om deras förmåga att använda en brödrost gjorde dem till mästerkockar... "Fast barn är väl aldrig charmiga?" säger ni kanske. Nej, just det.

Vänta, fick just ett mail från Gombrowicz-Stefan där han undrar om vi inte ska kicka igång Modernista-bloggen. Totally, Stefan. Totally!"

Måste så klart limma in det i min blogg.
Så enkel är jag.
Hatar ingen. Tycker om alla.

No comments: